Štítek: marketing tools

Marketingový Kalendář 2025: Klíč k efektivnímu plánování kampaní
Marketingový Kalendář 2025: Klíč k efektivnímu plánování kampaní

Plánování je základem úspěšného marketingu a náš marketingový kalendář pro rok 2025 vám pomůže mít přehled o klíčových termínech, sezónních...

Co jsou to srovnávače zboží?
Co jsou to srovnávače zboží?

Srovnávače zboží, známé také jako zbožové vyhledávače, jsou klíčovým prvkem online nakupování, který zajišťuje snadnou orientaci a porovnání nabídek e-shopů....

Rozdíly Google Ads a Facebook Ads: Jak je efektivně využít pro váš podnik
Rozdíly Google Ads a Facebook Ads: Jak je efektivně využít pro váš podnik

Pokud zvažujete využití PPC reklamy, nejčastěji stojíte před volbou mezi Google Ads (dříve známý jako AdWords) a Facebook Ads. Obě...

Jak založit Business Manager a firemní profil na Facebooku
Jak založit Business Manager a firemní profil na Facebooku

V článku Průvodce Facebook reklamou: Proč Inzerovat na Facebooku a základní pojmy pro reklamu na Facebooku se dozvíte veškeré základní...

Jak propojit váš Meta účet s účtem agentury
Jak propojit váš Meta účet s účtem agentury

Postup založení vašeho Business Manageru jsme přehledně popsali v článku Jak založit Business Manager a firemní profil na Facebooku. Dnes...

Jak propojit váš Google Tag Manager účet s účtem agenturním
Jak propojit váš Google Tag Manager účet s účtem agenturním

Dnes se zaměříme na propojení vašeho Google Tag Manageru (GTM) s naším agenturním. Propojení těchto účtů nám umožňuje zkontrolovat správnost...

Naše firemní kultura

Víme, kdo jsme, co chceme a jak toho dosáhnout. Výzvy, které stojí před námi bereme jako příležitost k učení a zdokonalování.

Kontaktujte nás
Máte otázky? Napište nám, co právě řešíte.
Máte otázky? Napište nám, co právě řešíte.

Jak spolupráce probíhá?

#1
Dáme si kafe

Chceme vědět, jaké jsou vaše cíle a potřeby a proč.

#2
Navrhneme plán

Umíme všechny marketingové kanály a namixujeme vám ty správné.

#3
Nastavíme strategii

Zahrneme informace od vás, vašeho šéfa i majitele firmy.

#4
Zeptáme se, co vy na to

Chceme mít jistotu, že jsme na jedné lodi.

#5
Dáme se do toho

Spouštíme kampaně, sledujeme výkon a kdyby něco, hned navrhujeme změny.

#6
Vyhodnotíme výsledky

Transparentní reporty, srozumitelná čísla a celý kontext k tomu. To je práce MMC Digital.

Jak spolupráce probíhá?

Chceme vědět, jaké jsou vaše cíle a potřeby a proč.

Umíme všechny marketingové kanály a namixujeme vám ty správné.

Zahrneme informace od vás, vašeho šéfa i majitele firmy.

Chceme mít jistotu, že jsme na jedné lodi.

Spouštíme kampaně, sledujeme výkon a kdyby něco, hned navrhujeme změny.

Transparentní reporty, srozumitelná čísla a celý kontext k tomu. To je práce MMC Digital.

Spojte se s námi!

Máte otázky nebo potřebujete více informací? Neváhejte a napište nám.
Fakturační údaje

B-legal s.r.o.
Masarykova 32, 602 00 Brno
IČO: 06239854
DIČ: CZ06239854
Zapsána u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 100911/KSBR