Plánování je základem úspěšného marketingu a náš marketingový kalendář pro rok 2025 vám pomůže mít přehled o klíčových termínech, sezónních...
Srovnávače zboží, známé také jako zbožové vyhledávače, jsou klíčovým prvkem online nakupování, který zajišťuje snadnou orientaci a porovnání nabídek e-shopů....
Pokud zvažujete využití PPC reklamy, nejčastěji stojíte před volbou mezi Google Ads (dříve známý jako AdWords) a Facebook Ads. Obě...
V článku Průvodce Facebook reklamou: Proč Inzerovat na Facebooku a základní pojmy pro reklamu na Facebooku se dozvíte veškeré základní...
Postup založení vašeho Business Manageru jsme přehledně popsali v článku Jak založit Business Manager a firemní profil na Facebooku. Dnes...
Dnes se zaměříme na propojení vašeho Google Tag Manageru (GTM) s naším agenturním. Propojení těchto účtů nám umožňuje zkontrolovat správnost...
Víme, kdo jsme, co chceme a jak toho dosáhnout. Výzvy, které stojí před námi bereme jako příležitost k učení a zdokonalování.
Kontaktujte násChceme vědět, jaké jsou vaše cíle a potřeby a proč.
Umíme všechny marketingové kanály a namixujeme vám ty správné.
Zahrneme informace od vás, vašeho šéfa i majitele firmy.
Chceme mít jistotu, že jsme na jedné lodi.
Spouštíme kampaně, sledujeme výkon a kdyby něco, hned navrhujeme změny.
Transparentní reporty, srozumitelná čísla a celý kontext k tomu. To je práce MMC Digital.
B-legal s.r.o.
Masarykova 32, 602 00 Brno
IČO: 06239854
DIČ: CZ06239854
Zapsána u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 100911/KSBR