Naše služby

Webová analytika a data, která dávají smysl

Správně nastavená analytika webu je důležitá pro pochopení chování návštěvníků i zlepšení výkonu webu – umožňuje měřit klíčové ukazatele, jako jsou návštěvnost, konverze či míra opuštění, a tím identifikovat oblasti pro optimalizaci. Pomáhá také zjistit, odkud přicházejí návštěvníci, které marketingové kanály a kampaně fungují nejlépe, a jak optimálně pracovat s rozpočtem. Analytiku vám nastavíme tak, abychom sbírali všechna data v souladu se zákony, a přitom změřili všechno, co je důležité. Společně stanovíme cíle, které potřebujete hodnotit a reportovat, abyste pak mohli dělat ta správná byznysová rozhodnutí. Jsme přitom absolutně transparentní, do všeho máte v každý moment přístup.

Proč je to důležité?

Ukážeme vám, co potřebujete měřit a proč

Jednotlivé systémy dnes nabízí řadu metrik, které můžete sledovat, ale zdaleka ne každá je stejně důležitá. Díky naší strategii vám nastavíme měření konverzí a definujeme, co jsou klíčové metriky, jak je budeme sledovat, pomocí jakých nástrojů, jak budeme data vyhodnocovat a jak je budeme vizualizovat.

Cookie lišty a GDPR consent

Jedna věc je, co potřebujeme pro zlepšení vašich byznysových výsledků, druhá ale to, co musí váš web splňovat podle zákona. Ochrana osobních údajů se nejen prostřednictvím GDPR pořád zvyšuje, ale my se postaráme o to, že vaše cookie lišta i webová analytika bude pořád v souladu s platnými předpisy. Ochráníme soukromí návštěvníků vašeho webu, a tak i vaše podnikání.

Propojíme data z různých systémů

V reklamním systému máte data o tom, kolik peněz vás reklama stála, v účetních a skladových zase informace o tom, kolik produktů se podařilo prodat a za jakou cenu. Důležité informace pro vaše podnikání leží v různých databázích. My vám je propojíme tak, abyste mohli sledovat chování zákazníků i výsledky marketingových aktivit a mohli byznysově růst.

Reporting a vizualizace dat

Velké množství dat si žádá sjednocení a srozumitelné zobrazení. Abyste se v nich vyznali vy nebo je mohli prezentovat majiteli firmy nebo řediteli. Dokážeme pomoct identifikovat trendy a anomálie, efektivně sledovat výkonnost projektů a odhalit příležitosti nebo problémy, které nemusí být ze separovaných datových setů patrné. Díky tomu pak můžete dělat ta správná rozhodnutí, posouvat značku dál a zlepšit i spolupráci vašich interních týmů.

Máte otázky? Napište nám, co právě řešíte.
Máte otázky? Napište nám, co právě řešíte.

Jak spolupráce probíhá?

#1
Dáme si kafe

Chceme vědět, jaké jsou vaše cíle a potřeby a proč.

#2
Navrhneme plán

Umíme všechny marketingové kanály a namixujeme vám ty správné.

#3
Nastavíme strategii

Zahrneme informace od vás, vašeho šéfa i majitele firmy.

#4
Zeptáme se, co vy na to

Chceme mít jistotu, že jsme na jedné lodi.

#5
Dáme se do toho

Spouštíme kampaně, sledujeme výkon a kdyby něco, hned navrhujeme změny.

#6
Vyhodnotíme výsledky

Transparentní reporty, srozumitelná čísla a celý kontext k tomu. To je práce MMC Digital.

Jak spolupráce probíhá?

Chceme vědět, jaké jsou vaše cíle a potřeby a proč.

Umíme všechny marketingové kanály a namixujeme vám ty správné.

Zahrneme informace od vás, vašeho šéfa i majitele firmy.

Chceme mít jistotu, že jsme na jedné lodi.

Spouštíme kampaně, sledujeme výkon a kdyby něco, hned navrhujeme změny.

Transparentní reporty, srozumitelná čísla a celý kontext k tomu. To je práce MMC Digital.
Poznejte náš fantastický tým
Pavlína Šnajdrová
Pavlína Šnajdrová
Martin Dolinský
Martin Dolinský
Pavlína Široká
Pavlína Široká
Vít Koudelka
Vít Koudelka
Kateřina Štěrbová
Kateřina Štěrbová
Petr Arbeiter
Petr Arbeiter

Inspirujte se

Marketingový Kalendář 2025: Klíč k efektivnímu plánování kampaní
Marketingový Kalendář 2025: Klíč k efektivnímu plánování kampaní

Plánování je základem úspěšného marketingu a náš marketingový kalendář pro rok 2025 vám pomůže mít přehled o klíčových termínech, sezónních...

Co je marketing a jaký je jeho účel?
Co je marketing a jaký je jeho účel?

Definice marketingu Marketing je soubor aktivit zaměřených na propagaci a prodej produktů či služeb, včetně průzkumu trhu a reklamy. Ačkoliv...

Formáty grafik pro online marketing: Praktické tipy a triky
Formáty grafik pro online marketing: Praktické tipy a triky

Jak na bannery pro sklik? Co nesmí být na grafikách pro responsivní reklamu? Mrkněte jak na to!

Spojte se s námi!

Máte otázky nebo potřebujete více informací? Neváhejte a napište nám.
Fakturační údaje

B-legal s.r.o.
Masarykova 32, 602 00 Brno
IČO: 06239854
DIČ: CZ06239854
Zapsána u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 100911/KSBR