Až 58 procent lidí ráno otevře jako první e-mail, nikoliv sociální sítě. I to dělá z e-mailingu jeden z nejefektivnějších nástrojů digitálního marketingu. Udržuje komunitu a doručuje aktuální nabídky šité na míru konkrétnímu uživateli. Pokud ho děláte správně. Podíváme se na vaše databáze a navrhneme, jak je rozšířit. Vymyslíme strategii, šablonu newsletteru i scénáře automatizovaných kampaní, které pak pracují za vás a uživatelům odesílají zprávu v době, kdy by mohli nejpravděpodobněji tíhnout k nákupu.
K čemu je to dobré?
Konec nahodilému rozesílání e-mailů s jedním zněním na celou vaši databázi, čímž uživatele spíš naštvete, než abyste získali nové objednávky. Zhodnotíme vaše databáze a stanovíme, co komu posílat s ohledem na sezónu a na to, co který zákazník preferuje a potřebuje. A zohledníme i to, jak se budou jeho potřeby vyvíjet do budoucna.
Neriskujte, že váš obsah uživatele znechutí. Díky segmentaci ho budeme posílat šitý na míru konkrétním skupinám. Personalizovaný obsah odpovídá zájmům a potřebám příjemců a díky tomu se zvyšuje míra otevření a prokliků, což vede k vyšší efektivitě a návratnosti investic. Budování dlouhodobého vztahu se zákazníkem je pak příjemný bonus navíc.
Základní databázi máte, ale víte, že pro efektivní propagaci je málo rozsáhlá. Vymyslíme cestu, jak k vám uživatele nalákat – pomocí reklamních kampaní, pop-up oken nebo speciálních nabídek na webu či formulářů jim dáme důvod, proč vám mají zanechat svůj kontakt. Zhodnotíme aktivitu uživatelů, nastavíme reaktivační scénáře a pak vyhodnotíme, jakou pro vás mají daní uživatelé do budoucna hodnotu.
Pokud nemáte interní kapacity, nebo chcete zkrátka zvýšit jejich kvalitu, práci na newsletterech můžeme z většiny převzít za vás. Od návrhu šablony, po textaci a dodání dalšího obsahu, přes finální rozesílku a report.
Narozeniny, Black Friday, začátek školního roku. Existují dny a chvíle, kdy zákazníci sahají po určitých produktech víc než kdy jindy. Vytipujeme vám, jak takové příležitosti vypadají u vašeho produktu nebo služby. Nachystáme vám automatizovanou komunikaci a scénáře, které můžete následně už bez zásahů nechat běžet. Umíme efektivně připomenout i zboží “zapomenuté” v košíku a vy už pak jen sledujete množství nových objednávek.
Chceme vědět, jaké jsou vaše cíle a potřeby a proč.
Umíme všechny marketingové kanály a namixujeme vám ty správné.
Zahrneme informace od vás, vašeho šéfa i majitele firmy.
Chceme mít jistotu, že jsme na jedné lodi.
Spouštíme kampaně, sledujeme výkon a kdyby něco, hned navrhujeme změny.
Transparentní reporty, srozumitelná čísla a celý kontext k tomu. To je práce MMC Digital.
Plánování je základem úspěšného marketingu a náš marketingový kalendář pro rok 2025 vám pomůže mít přehled o klíčových termínech, sezónních...
Definice marketingu Marketing je soubor aktivit zaměřených na propagaci a prodej produktů či služeb, včetně průzkumu trhu a reklamy. Ačkoliv...
Jak na bannery pro sklik? Co nesmí být na grafikách pro responsivní reklamu? Mrkněte jak na to!
B-legal s.r.o.
Masarykova 32, 602 00 Brno
IČO: 06239854
DIČ: CZ06239854
Zapsána u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 100911/KSBR