Naše služby

E-mailingové kampaně, které fungují

Až 58 procent lidí ráno otevře jako první e-mail, nikoliv sociální sítě. I to dělá z e-mailingu jeden z nejefektivnějších nástrojů digitálního marketingu. Udržuje komunitu a doručuje aktuální nabídky šité na míru konkrétnímu uživateli. Pokud ho děláte správně. Podíváme se na vaše databáze a navrhneme, jak je rozšířit. Vymyslíme strategii, šablonu newsletteru i scénáře automatizovaných kampaní, které pak pracují za vás a uživatelům odesílají zprávu v době, kdy by mohli nejpravděpodobněji tíhnout k nákupu. 

K čemu je to dobré?

Vytvoříme vám strategii e-mailingu

Konec nahodilému rozesílání e-mailů s jedním zněním na celou vaši databázi, čímž uživatele spíš naštvete, než abyste získali nové objednávky. Zhodnotíme vaše databáze a stanovíme, co komu posílat s ohledem na sezónu a na to, co který zákazník preferuje a potřebuje. A zohledníme i to, jak se budou jeho potřeby vyvíjet do budoucna.

Uděláme funkční segmentaci kontaktů

Neriskujte, že váš obsah uživatele znechutí. Díky segmentaci ho budeme posílat šitý na míru konkrétním skupinám. Personalizovaný obsah odpovídá zájmům a potřebám příjemců a díky tomu se zvyšuje míra otevření a prokliků, což vede k vyšší efektivitě a návratnosti investic. Budování dlouhodobého vztahu se zákazníkem je pak příjemný bonus navíc.

Rozšíříme vaši databázi kontaktů

Základní databázi máte, ale víte, že pro efektivní propagaci je málo rozsáhlá. Vymyslíme cestu, jak k vám uživatele nalákat – pomocí reklamních kampaní, pop-up oken nebo speciálních nabídek na webu či formulářů jim dáme důvod, proč vám mají zanechat svůj kontakt. Zhodnotíme aktivitu uživatelů, nastavíme reaktivační scénáře a pak vyhodnotíme, jakou pro vás mají daní uživatelé do budoucna hodnotu.

Připravíme a rozpošleme vaše newslettery

Pokud nemáte interní kapacity, nebo chcete zkrátka zvýšit jejich kvalitu, práci na newsletterech můžeme z většiny převzít za vás. Od návrhu šablony, po textaci a dodání dalšího obsahu, přes finální rozesílku a report. 

Automatizované kampaně

Narozeniny, Black Friday, začátek školního roku. Existují dny a chvíle, kdy zákazníci sahají po určitých produktech víc než kdy jindy. Vytipujeme vám, jak takové příležitosti vypadají u vašeho produktu nebo služby. Nachystáme vám automatizovanou komunikaci a scénáře, které můžete následně už bez zásahů nechat běžet. Umíme efektivně připomenout i zboží “zapomenuté” v košíku a vy už pak jen sledujete množství nových objednávek.

Máte otázky? Napište nám, co právě řešíte.
Máte otázky? Napište nám, co právě řešíte.

Jak spolupráce probíhá?

#1
Dáme si kafe

Chceme vědět, jaké jsou vaše cíle a potřeby a proč.

#2
Navrhneme plán

Umíme všechny marketingové kanály a namixujeme vám ty správné.

#3
Nastavíme strategii

Zahrneme informace od vás, vašeho šéfa i majitele firmy.

#4
Zeptáme se, co vy na to

Chceme mít jistotu, že jsme na jedné lodi.

#5
Dáme se do toho

Spouštíme kampaně, sledujeme výkon a kdyby něco, hned navrhujeme změny.

#6
Vyhodnotíme výsledky

Transparentní reporty, srozumitelná čísla a celý kontext k tomu. To je práce MMC Digital.

Jak spolupráce probíhá?

Chceme vědět, jaké jsou vaše cíle a potřeby a proč.

Umíme všechny marketingové kanály a namixujeme vám ty správné.

Zahrneme informace od vás, vašeho šéfa i majitele firmy.

Chceme mít jistotu, že jsme na jedné lodi.

Spouštíme kampaně, sledujeme výkon a kdyby něco, hned navrhujeme změny.

Transparentní reporty, srozumitelná čísla a celý kontext k tomu. To je práce MMC Digital.
Poznejte náš fantastický tým
Pavlína Šnajdrová
Pavlína Šnajdrová
Martin Dolinský
Martin Dolinský
Pavlína Široká
Pavlína Široká
Vít Koudelka
Vít Koudelka
Kateřina Štěrbová
Kateřina Štěrbová
Petr Arbeiter
Petr Arbeiter

Inspirujte se

Marketingový Kalendář 2025: Klíč k efektivnímu plánování kampaní
Marketingový Kalendář 2025: Klíč k efektivnímu plánování kampaní

Plánování je základem úspěšného marketingu a náš marketingový kalendář pro rok 2025 vám pomůže mít přehled o klíčových termínech, sezónních...

Co je marketing a jaký je jeho účel?
Co je marketing a jaký je jeho účel?

Definice marketingu Marketing je soubor aktivit zaměřených na propagaci a prodej produktů či služeb, včetně průzkumu trhu a reklamy. Ačkoliv...

Formáty grafik pro online marketing: Praktické tipy a triky
Formáty grafik pro online marketing: Praktické tipy a triky

Jak na bannery pro sklik? Co nesmí být na grafikách pro responsivní reklamu? Mrkněte jak na to!

Spojte se s námi!

Máte otázky nebo potřebujete více informací? Neváhejte a napište nám.
Fakturační údaje

B-legal s.r.o.
Masarykova 32, 602 00 Brno
IČO: 06239854
DIČ: CZ06239854
Zapsána u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 100911/KSBR