Zákazníci dnes nekupují slepě první nabídku. Většina z nich si jde porovnat podobné produkty na zbožové srovnávače a právě to je místo, kde je můžete efektivně a rychle oslovit. Zajistíme, že právě vaše produkty budou na těch srovnávačích, které jsou pro vás nejrelevantnější, a to se všemi aktuálními informacemi. Ukážeme vám také, jak optimalizovat produktový feed pro lepší výsledky.
Proč je to důležité?
Vaše feedy připravíme tak, aby jakýkoliv srovnávač dostal všechny nezbytné informace a dokázal je bez problémů číst. Každý srovnávač nebo marketplace má svá specifika a formát. Díky správné optimalizaci feedu máme jistotu, že se vaše produkty zobrazují přesně, na vysokých pozicích na vysokých pozicích a s relevantními informacemi, což zvyšuje jejich viditelnost a šanci na prodej.
Je jedno, jestli jde o Heureku, Zboží.cz nebo jiné srovnávače. Díky jejich pečlivé správě dosáhneme maximální možné viditelnosti vašich produktů, zajistíme aktuálnost informací o skladové dostupnosti a cenách a jednoduše prodáme víc.
Stejně jako srovnávačů i marketplaces mají každý svoje specifické nároky na formát produktových feedů a strukturu dat. Postaráme se o to, že mezi vámi a poskytovatelem služby nebude nic drhnout, takže vaše produkty se pak budou zobrazovat s přesnými aktuálními informacemi, budou snadno dohledatelné a kategorizované, což zvyšuje jejich viditelnost a šanci, že si vám zákazník najde.
Velké množství dat si žádá sjednocení a srozumitelné zobrazení. Abyste se v nich vyznali vy nebo je mohli prezentovat majiteli firmy nebo řediteli. Dokážeme pomoct identifikovat trendy a anomálie, efektivně sledovat výkonnost projektů a odhalit příležitosti nebo problémy, které nemusí být ze separovaných datových setů patrné. Díky tomu pak můžete dělat ta správná rozhodnutí, posouvat značku dál a zlepšit i spolupráci vašich interních týmů.
Chceme vědět, jaké jsou vaše cíle a potřeby a proč.
Umíme všechny marketingové kanály a namixujeme vám ty správné.
Zahrneme informace od vás, vašeho šéfa i majitele firmy.
Chceme mít jistotu, že jsme na jedné lodi.
Spouštíme kampaně, sledujeme výkon a kdyby něco, hned navrhujeme změny.
Transparentní reporty, srozumitelná čísla a celý kontext k tomu. To je práce MMC Digital.
Plánování je základem úspěšného marketingu a náš marketingový kalendář pro rok 2025 vám pomůže mít přehled o klíčových termínech, sezónních...
Definice marketingu Marketing je soubor aktivit zaměřených na propagaci a prodej produktů či služeb, včetně průzkumu trhu a reklamy. Ačkoliv...
Jak na bannery pro sklik? Co nesmí být na grafikách pro responsivní reklamu? Mrkněte jak na to!
B-legal s.r.o.
Masarykova 32, 602 00 Brno
IČO: 06239854
DIČ: CZ06239854
Zapsána u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 100911/KSBR