Jak na bannery pro sklik? Co nesmí být na grafikách pro responsivní reklamu? Mrkněte jak na to!
Pokud zvažujete využití PPC reklamy, nejčastěji stojíte před volbou mezi Google Ads (dříve známý jako AdWords) a Facebook Ads. Obě...
Dnes se zaměříme na propojení vašeho Google Tag Manageru (GTM) s naším agenturním. Propojení těchto účtů nám umožňuje zkontrolovat správnost...
Ptáte se co je Google Consent V2? Můžete to považovat za reakci Google na další z kroků EU k zabezpečení...
Google Analytics 4 jsou nejnovější evolucí nástroje Google Analytics, který je navržen tak, aby vám poskytoval podrobnější a přizpůsobitelnější data.
Výkonnostní marketing je nástroj, který, pokud je správně použít, může znamenat rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem v e-commerce.
Víme, kdo jsme, co chceme a jak toho dosáhnout. Výzvy, které stojí před námi bereme jako příležitost k učení a zdokonalování.
Kontaktujte násChceme vědět, jaké jsou vaše cíle a potřeby a proč.
Umíme všechny marketingové kanály a namixujeme vám ty správné.
Zahrneme informace od vás, vašeho šéfa i majitele firmy.
Chceme mít jistotu, že jsme na jedné lodi.
Spouštíme kampaně, sledujeme výkon a kdyby něco, hned navrhujeme změny.
Transparentní reporty, srozumitelná čísla a celý kontext k tomu. To je práce MMC Digital.
B-legal s.r.o.
Masarykova 32, 602 00 Brno
IČO: 06239854
DIČ: CZ06239854
Zapsána u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 100911/KSBR