Jak propojit váš Google Tag Manager účet s účtem agenturním

Dnes se zaměříme na propojení vašeho Google Tag Manageru (GTM) s naším agenturním. Propojení těchto účtů nám umožňuje zkontrolovat správnost nastavení měření, a také nám dává možnost nastavit další eventy pro lepší měření a optimalizaci vašich kampaní. V tomto článku vám poskytneme jednoduchý návod, jak toto propojení provést. 1. Přihlášení do účtu GTM Prvním krokem […]

Dnes se zaměříme na propojení vašeho Google Tag Manageru (GTM) s naším agenturním. Propojení těchto účtů nám umožňuje zkontrolovat správnost nastavení měření, a také nám dává možnost nastavit další eventy pro lepší měření a optimalizaci vašich kampaní. V tomto článku vám poskytneme jednoduchý návod, jak toto propojení provést.

1. Přihlášení do účtu GTM

Prvním krokem je přihlášení do vašeho účtu GTM. Přejděte na stránku Google Tag Manageru a zadejte své přihlašovací údaje.

2.a. Přístup k účtu

Po přihlášení se přesuňte do nastavení účtu přes ozubené kolečko. V sekci “Správce” klikněte na “Správa uživatelů”.

Klikněte na plus v pravém horním rohu.

Pomocí e-mailové adresy marketing.vmkd@gmail.com nás přidáte jako nového správce. Zvolte potřebná oprávnění pro správu vašeho účtu GTM a klikněte na “Pozvat”.

Oprávnění “Správce” nám dá plný přístup k účtu a kontejnerům, které daný účet obsahuje. Oprávnění “Uživatel” umožňuje pouze zobrazení základních informací o účtu. 

2.b. Přístup ke kontejneru

Pro udělení přístupu ke kontejneru klikněte na “Oprávnění ke kontejneru” a zvolte adekvátní úroveň oprávnění. Pro nastavení či úpravu měření je vhodné nastavit úroveň “Publikování”, která nám umožní po nastavení a otestování měření jej i naostro spustit. Pro audit měření stačí úroveň “Čtení”, která nám umožní se pouze podívat na nastavené značky, ale neumožní nám provádět v kontejneru změny. V případě, že bychom se poté domluvili na úpravě měření, bylo by nutné nám udělit vyšší úroveň přístupu. 

4. Potvrzení propojení

Poté co kliknete na tlačítko „Hotovo“ nám do mailu přijde pozvánka, kterou my potvrdíme a budeme moci začít domluvenou práci.

Máte otázky? Napište nám, co právě řešíte.
Máte otázky? Napište nám, co právě řešíte.

S čím vám pomůžeme?

Fandíme komplexním strategiím, ale nemusíme spolu začínat od nich. Co pro svoji produkt, službu nebo firmu potřebujete zrovna teď vy?

Inspirujte se

Marketingový Kalendář 2025: Klíč k efektivnímu plánování kampaní
Marketingový Kalendář 2025: Klíč k efektivnímu plánování kampaní

Plánování je základem úspěšného marketingu a náš marketingový kalendář pro rok 2025 vám pomůže mít přehled o klíčových termínech, sezónních...

Co je marketing a jaký je jeho účel?
Co je marketing a jaký je jeho účel?

Definice marketingu Marketing je soubor aktivit zaměřených na propagaci a prodej produktů či služeb, včetně průzkumu trhu a reklamy. Ačkoliv...

Formáty grafik pro online marketing: Praktické tipy a triky
Formáty grafik pro online marketing: Praktické tipy a triky

Jak na bannery pro sklik? Co nesmí být na grafikách pro responsivní reklamu? Mrkněte jak na to!

Spojte se s námi!

Máte otázky nebo potřebujete více informací? Neváhejte a napište nám.
Fakturační údaje

B-legal s.r.o.
Masarykova 32, 602 00 Brno
IČO: 06239854
DIČ: CZ06239854
Zapsána u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 100911/KSBR