Dnes se zaměříme na propojení vašeho Google Tag Manageru (GTM) s naším agenturním. Propojení těchto účtů nám umožňuje zkontrolovat správnost nastavení měření, a také nám dává možnost nastavit další eventy pro lepší měření a optimalizaci vašich kampaní. V tomto článku vám poskytneme jednoduchý návod, jak toto propojení provést. 1. Přihlášení do účtu GTM Prvním krokem […]
Dnes se zaměříme na propojení vašeho Google Tag Manageru (GTM) s naším agenturním. Propojení těchto účtů nám umožňuje zkontrolovat správnost nastavení měření, a také nám dává možnost nastavit další eventy pro lepší měření a optimalizaci vašich kampaní. V tomto článku vám poskytneme jednoduchý návod, jak toto propojení provést.
Prvním krokem je přihlášení do vašeho účtu GTM. Přejděte na stránku Google Tag Manageru a zadejte své přihlašovací údaje.
Po přihlášení se přesuňte do nastavení účtu přes ozubené kolečko. V sekci “Správce” klikněte na “Správa uživatelů”.
Klikněte na plus v pravém horním rohu.
Pomocí e-mailové adresy marketing.vmkd@gmail.com nás přidáte jako nového správce. Zvolte potřebná oprávnění pro správu vašeho účtu GTM a klikněte na “Pozvat”.
Oprávnění “Správce” nám dá plný přístup k účtu a kontejnerům, které daný účet obsahuje. Oprávnění “Uživatel” umožňuje pouze zobrazení základních informací o účtu.
Pro udělení přístupu ke kontejneru klikněte na “Oprávnění ke kontejneru” a zvolte adekvátní úroveň oprávnění. Pro nastavení či úpravu měření je vhodné nastavit úroveň “Publikování”, která nám umožní po nastavení a otestování měření jej i naostro spustit. Pro audit měření stačí úroveň “Čtení”, která nám umožní se pouze podívat na nastavené značky, ale neumožní nám provádět v kontejneru změny. V případě, že bychom se poté domluvili na úpravě měření, bylo by nutné nám udělit vyšší úroveň přístupu.
Poté co kliknete na tlačítko „Hotovo“ nám do mailu přijde pozvánka, kterou my potvrdíme a budeme moci začít domluvenou práci.
Fandíme komplexním strategiím, ale nemusíme spolu začínat od nich. Co pro svoji produkt, službu nebo firmu potřebujete zrovna teď vy?
Plánování je základem úspěšného marketingu a náš marketingový kalendář pro rok 2025 vám pomůže mít přehled o klíčových termínech, sezónních...
Definice marketingu Marketing je soubor aktivit zaměřených na propagaci a prodej produktů či služeb, včetně průzkumu trhu a reklamy. Ačkoliv...
Jak na bannery pro sklik? Co nesmí být na grafikách pro responsivní reklamu? Mrkněte jak na to!
B-legal s.r.o.
Masarykova 32, 602 00 Brno
IČO: 06239854
DIČ: CZ06239854
Zapsána u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 100911/KSBR