Přečtěte si naše články a posty

Jak propojit váš Meta účet s účtem agentury

Postup založení vašeho Business Manageru jsme přehledně popsali v článku Jak založit Business Manager a firemní profil na Facebooku. Dnes se zaměříme na propojení vašeho Business Manageru s naším agenturním pro úspěšně zahájení naší spolupráce. Propojení BM  Přihlaste se do svého Business Manageru. Přejděte do “Správce reklam” →“Nastavení firmy” → “Partneři”. 1. Nasdílení přístupu do BM 2. Udělení […]
Číst dále
gtm propojeni

Jak propojit váš Google Tag Manager účet s účtem agenturním

Dnes se zaměříme na propojení vašeho Google Tag Manageru (GTM) s naším agenturním. Propojení těchto účtů nám umožňuje zkontrolovat správnost nastavení měření, a také nám dává možnost nastavit další eventy pro lepší měření a optimalizaci vašich kampaní. V tomto článku vám poskytneme jednoduchý návod, jak toto propojení provést. 1. Přihlášení do účtu GTM Prvním krokem je přihlášení do vašeho […]
Číst dále
google consent mode v2

Google Consent Mode v2.0

Ptáte se co je Google Consent V2? Můžete to považovat za reakci Google na další z kroků EU k zabezpečení většího soukromí všech uživatelů internetu. Tentokrát totiž nebudou za špatné nakládání se soukromými daty stíhání jen vlastníci webů, ale i samotný Google. Co to ta EU nachystala? Jedná se o Digital Market Act (DMA), který vejde v platnost již v březnu […]
Číst dále

Marketingový Kalendář 2024

Využití marketingového kalendáře pro rok 2024 může být klíčem k úspěchu vašeho podnikání. Umožňuje vám nejen efektivně plánovat a připravovat se na nadcházející události, ale také vytvářet obsah, který opravdu rezonuje s vaším publikem. Marketingový kalendář pro rok 2024 je vaším průvodcem na cestě k dosažení těchto cílů, a proto by měl být pečlivě a strategicky využíván. Využití Marketingového Kalendáře Každé […]
Číst dále
7 tipu na vanoce

7 tipů pro e-shopy: Co si pohlídat během vánoční sezóny

Vánoční sezóna je jedním z nejvýdělečnějších, ale také nejkonkurenčnějších období v roce. Poradíme vám, na co se zaměřit u vašeho e-shopu pro dosažení úspěchu.
Číst dále

Kategorie:

Performance marketing

E-mail marketing

Case Studies

Reklama

Educational content

Webová analytika a cookies

crossmenu