17 dubna, 2024

Jak propojit váš Google Tag Manager účet s účtem agenturním

gtm propojeni

Dnes se zaměříme na propojení vašeho Google Tag Manageru (GTM) s naším agenturním. Propojení těchto účtů nám umožňuje zkontrolovat správnost nastavení měření, a také nám dává možnost nastavit další eventy pro lepší měření a optimalizaci vašich kampaní. V tomto článku vám poskytneme jednoduchý návod, jak toto propojení provést.

1. Přihlášení do účtu GTM

Prvním krokem je přihlášení do vašeho účtu GTM. Přejděte na stránku Google Tag Manageru a zadejte své přihlašovací údaje.

2.a. Přístup k účtu

Po přihlášení se přesuňte do nastavení účtu přes ozubené kolečko. V sekci “Správce” klikněte na “Správa uživatelů”.

Klikněte na plus v pravém horním rohu.

Pomocí e-mailové adresy marketing.vmkd@gmail.com nás přidáte jako nového správce. Zvolte potřebná oprávnění pro správu vašeho účtu GTM a klikněte na “Pozvat”.

Oprávnění “Správce” nám dá plný přístup k účtu a kontejnerům, které daný účet obsahuje. Oprávnění “Uživatel” umožňuje pouze zobrazení základních informací o účtu. 

2.b. Přístup ke kontejneru

Pro udělení přístupu ke kontejneru klikněte na “Oprávnění ke kontejneru” a zvolte adekvátní úroveň oprávnění. Pro nastavení či úpravu měření je vhodné nastavit úroveň “Publikování”, která nám umožní po nastavení a otestování měření jej i naostro spustit. Pro audit měření stačí úroveň “Čtení”, která nám umožní se pouze podívat na nastavené značky, ale neumožní nám provádět v kontejneru změny. V případě, že bychom se poté domluvili na úpravě měření, bylo by nutné nám udělit vyšší úroveň přístupu. 

4. Potvrzení propojení

Poté co kliknete na tlačítko "Hotovo" nám do mailu přijde pozvánka, kterou my potvrdíme a budeme moci začít domluvenou práci.

Zpět na kategoriiZpět na hlavní stránku
Zaujal vás náš článek?
Třeba si budeme rozumět!
Napište nám zprávu.

Nevyhovuje vám kontaktní formulář?
Pošlete nám zprávu na info@macroconsulting.cz





    Další návody

    formaty banneru

    Formáty grafik pro online marketing: Praktické tipy a triky

    Jak na bannery pro sklik? Co nesmí být na grafikách pro responsivní reklamu? Mrkněte jak na to!
    Číst dále
    proc pouzivat linkedin

    Co je LinkedIn a jak ho můžete využít pro rozvoj vašeho podnikání?

    LinkedIn není pouze platformou pro kariérní růst, ale nabízí také skvělé využití pro podnikatele a majitele e-shopů. Tato platforma poskytuje mnoho příležitostí pro rozvoj vašeho podnikání a rozšíření vašeho profesního okruhu. Co vám může profil na LinkedIn přinést? Jak efektivně využívat LinkedIn? LinkedIn přináší mnoho příležitostí pro rozvoj vašeho podnikání a navazování nových obchodních vztahů. Nezapomeňte využít veškeré […]
    Číst dále
    srovnavace

    Co jsou to srovnávače zboží?

    Srovnávače zboží, známé také jako zbožové vyhledávače, jsou klíčovým prvkem online nakupování, který zajišťuje snadnou orientaci a porovnání nabídek e-shopů. Pro zákazníky představují jedinečnou možnost najít nejlepší a nejvýhodnější nabídky na jednom místě, zatímco pro e-shopy jsou důležitým zdrojem návštěvnosti a prodejů. Jak fungují srovnávače zboží? Princip fungování srovnávačů zboží je jednoduchý: Výhody pro zákazníky Pro zákazníky přinášejí […]
    Číst dále
    crossmenu