Přečtěte si naše články a posty

co-je-e-mail-marketing

Co je email marketing a jak ho využít pro vaše podnikání?

Email marketing představuje nejen efektivní nástroj digitálního marketingu, ale je také klíčovým nástrojem pro budování dlouhodobých vztahů s klienty a zvyšování prodejů. V tomto článku se zaměříme na to, jak můžete využít email marketing k posílení vaší značky a zvýšení úspěšnosti vašeho podnikání. Co je email marketing? Email marketing je marketingový kanál, který umožňuje přímé a personalizované oslovení cílové skupiny, což […]
Číst dále

Jak začít s email marketingem?

Přínosy email marketingu jsme si rozebrali v článku Co je email marketing a jak ho využít pro vaše podnikání?. Dnes se podíváme na to, jak s email marketingem začít a jak ho efektivně využít pro dosažení vašich obchodních cílů. 1. Vytvořte email marketingovou strategii Naučte se vytvářet efektivní strategii a psát emaily, které lidé skutečně chtějí číst. Pro dosažení efektivní […]
Číst dále
fb+agentura

Jak založit Business Manager a firemní profil na Facebooku

V článku Průvodce Facebook reklamou: Proč Inzerovat na Facebooku a základní pojmy pro reklamu na Facebooku se dozvíte veškeré základní informace týkající se reklam jak na Facebooku, tak dalších platformách společností Meta.  Dnes si však probereme jednotlivé kroky pro úspěšné propojení vašeho účtu s účtem naší agentury. Od vytvoření účtu v Business Manageru, přes nastavení reklamního účtu a propojení […]
Číst dále
Jak spravne na video

Jak efektivně pracovat s video kampaní, aby plnila své cíle?

V Macro Marketing Consulting jsme se rozhodli ponořit do analýzy efektivity video obsahu pro brand repositioning kampaně. Naše strategie byla jasná: testovat, jak zvolená optimalizace nákupu reklamy (tedy chování algoritmu) ovlivňuje účinnost videoreklamy a jak, pokud vůbec, do toho vstupuje délka stopáže videa. Závěr na začátek Dávejte si pozor, zda je bezhlavé použití doporučené optimalizace kampaně […]
Číst dále

Průvodce Facebook reklamou: Proč inzerovat na Facebooku a základní pojmy pro reklamu na Facebooku

V dnešní digitální éře je pro malé podnikatele nezbytné pochopit a využívat sílu sociálních sítí. Facebook, s jeho rozsáhlou uživatelskou základnou a pokročilými marketingovými nástroji, nabízí obrovský potenciál pro zvýšení povědomí o značce a dosažení obchodních cílů. V tomto článku se zaměříme na to, jak může facebooková reklama transformovat vaše podnikání a proč by měla být součástí vaší marketingové strategie Proč inzerovat […]
Číst dále

Kategorie:

Performance marketing

E-mail marketing

Case Studies

Reklama

Educational content

Webová analytika a cookies

crossmenu