17 dubna, 2024

Jak propojit váš Meta účet s účtem agentury

Postup založení vašeho Business Manageru jsme přehledně popsali v článku Jak založit Business Manager a firemní profil na Facebooku.

Dnes se zaměříme na propojení vašeho Business Manageru s naším agenturním pro úspěšně zahájení naší spolupráce.

Propojení BM 

Přihlaste se do svého Business Manageru. Přejděte do “Správce reklam”“Nastavení firmy“Partneři”.

1. Nasdílení přístupu do BM

Nasdílení přístupu do BM

2. Udělení přístupu do BM

Udělení přístupu do BM

Zde klikněte na tlačítko “Přidat partnera”. Vložte naše agenturní ID (1689109778078411) a potvrďte kliknutím na tlačítko “Další”.

3. Přidání partnera

Přidání partnera

4. Přidání partnera pomocí ID

Přidání partnera pomocí ID

Pro efektivní spolupráci od vás budeme potřebovat přístup k následujícím prvkům:

  • Firemní stránka na Facebooku
  • Účet pro reklamu
  • Katalog
  • Sada dat
  • Instagramový účet

5. Udělení přístupu

Udělení přístupu

U každé položky prosím zvolte možnost "Plná kontrola". Tím zajistíme optimální nastavení a předejdeme potenciálním problémům v důsledku omezených oprávnění. Přístup takto budeme mít pouze do nastavení daného nástroje (účtu pro reklamu, katalogu, apod.), ale nebudeme mít přístup do správy uživatelů nebo vlastnictví k daných nástrojů, to zůstává vám na úrovni vašeho Business Manageru. Změny potvrďte kliknutím na tlačítko "Uložit změny".

Rovněž máte možnost přidat přístup do konkrétních nástrojů – přehledně je všechny najdete v levé liště. 

6. Udělení přístupu k firemní stránce

Udělení přístupu k firemní stránce

7. Udělení přístupu k účtu pro reklmu

Udělení přístupu k účtu pro reklmu

8. Udělení přístupu ke katalogu

Udělení přístupu ke katalogu

9. Udělení přístupu k sadě dat

Udělení přístupu k sadě dat

10. Udělení přístupu k instagramovému účtu

Udělení přístupu k instagramovému účtu

Nyní můžeme zahájit naši spolupráci. 🙂 

Zpět na kategoriiZpět na hlavní stránku
Zaujal vás náš článek?
Třeba si budeme rozumět!
Napište nám zprávu.

Nevyhovuje vám kontaktní formulář?
Pošlete nám zprávu na info@macroconsulting.cz





    Další návody

    formaty banneru

    Formáty grafik pro online marketing: Praktické tipy a triky

    Jak na bannery pro sklik? Co nesmí být na grafikách pro responsivní reklamu? Mrkněte jak na to!
    Číst dále
    proc pouzivat linkedin

    Co je LinkedIn a jak ho můžete využít pro rozvoj vašeho podnikání?

    LinkedIn není pouze platformou pro kariérní růst, ale nabízí také skvělé využití pro podnikatele a majitele e-shopů. Tato platforma poskytuje mnoho příležitostí pro rozvoj vašeho podnikání a rozšíření vašeho profesního okruhu. Co vám může profil na LinkedIn přinést? Jak efektivně využívat LinkedIn? LinkedIn přináší mnoho příležitostí pro rozvoj vašeho podnikání a navazování nových obchodních vztahů. Nezapomeňte využít veškeré […]
    Číst dále
    srovnavace

    Co jsou to srovnávače zboží?

    Srovnávače zboží, známé také jako zbožové vyhledávače, jsou klíčovým prvkem online nakupování, který zajišťuje snadnou orientaci a porovnání nabídek e-shopů. Pro zákazníky představují jedinečnou možnost najít nejlepší a nejvýhodnější nabídky na jednom místě, zatímco pro e-shopy jsou důležitým zdrojem návštěvnosti a prodejů. Jak fungují srovnávače zboží? Princip fungování srovnávačů zboží je jednoduchý: Výhody pro zákazníky Pro zákazníky přinášejí […]
    Číst dále
    crossmenu