V článku Průvodce Facebook reklamou: Proč Inzerovat na Facebooku a základní pojmy pro reklamu na Facebooku se dozvíte veškeré základní informace týkající se reklam jak na Facebooku, tak dalších platformách společností Meta.
Dnes si však probereme jednotlivé kroky pro úspěšné propojení vašeho účtu s účtem naší agentury. Od vytvoření účtu v Business Manageru, přes nastavení reklamního účtu a propojení s Facebook stránkou a Instagram účtem, až po založení Facebook Pixelu a vytvoření katalogu v Commerce Manageru. Tyto kroky vám pomohou lépe cílit vaše reklamní kampaně a zlepšit výkonnost vašeho marketingu. Buďte krok před konkurencí a využijte potenciál marketingového partnerství s naší agenturou pro úspěšné propojení a správu vašich digitálních aktivit.
Začněte s vytvořením účtu v Business Manageru. Ten bude představovat centrální místo pro správu vašich firemních aktivit na Facebooku a Instagramu. Zde můžete přidat stránky, reklamní účty a další funkce, které chcete propojit a spravovat.
Nejprve budete potřebovat svůj vlastní osobní účet na Facebooku, který je nezbytný pro ověření vaší totožnosti a vytvoření firemního profilu.
Pokud již osobní profil máte, přihlaste se do Business Manageru pomocí vašich osobních přihlašovacích údajů zde business.facebook.com/overview.
Pokud osobní profil na Facebooku nevlastníte, nejprve bude potřeba, abyste si ho založili a pak už pokračujte podle zmíněného postupu.
Klikněte na “vytvořit účet”.
Vyplňte požadované informace o firmě, vaše jméno a pracovní e-mailovou adresu a klikněte na tlačítko „Odeslat“.
Nyní máte vytvořený firemní účet v Business Manageru.
Některé marketingové agentury nabízejí vytvoření Business Manageru pod jejich účtem. Může se to zdát na první pohled jako snažší řešení, ale s ukončením vaší spolupráce přijdete o hodnotná data a výsledky z předešlých kampaní, proto tento postup výrazně nedoporučujeme a agenturám, které toto řešení nabízejí, byste se měli raději vyhnout.
Abyste mohli spouštět reklamní kampaně, bude potřeba založit reklamní účet. Pro přidání účtu pro reklamu postupujte následujícím způsobem:
Přejděte do sekce Nastavení firmy v Business Manageru.
Klikněte na možnost “Účty” v nabídce vlevo a poté na “Účty pro reklamu”.
Klikněte na modrou rozbalovací nabídku "Přidat".
Nastavení přístupu:
Vložení platební metody
Facebook stránka je nezbytná pro propagaci vašeho podniku. Pokud ještě firemní stránku nemáte, vytvořte ji zde.
S profilem na Facebooku můžete propojit více účtů pomocí Centra účtů. Můžete tedy připojit váš firemní Instagram, což vám značně usnadní správu vašich sociálních sítí z jednoho místa.
Postup pro přidání Instagramového nebo Facebook účtu do Centra účtů:
Vyberte možnost “Instagram” →”Přidat Instagram účet" a postupujte podle pokynů na obrazovce.
Facebook Pixel je součástí Java-scriptového kódu pro váš web, který umožňuje měřit, optimalizovat a sestavovat okruhy uživatelů pro vaše reklamní kampaně. Hlavním smyslem Pixelu je poskytnout informace o akcích, které uživatelé na vašem webu provádějí, díky kterým můžete lépe a efektivněji cílit vaše reklamní kampaně.
Nastavení Meta pixelu a událostí na webu:
Založení Facebook Pixelu:
Pokud ještě nemáte žádný Pixel vytvořený, klikněte na možnost "Vytvořit Pixel".
Katalog je centrálním úložištěm obsahujícím informace o všech produktech, které plánujete propagovat na Facebooku a Instagramu. Skrze katalog můžete spravovat reklamní kampaně prezentující vaše produkty, stimulovat prodeje a provádět další akce.
Postup vytvoření katalogu:
Nevyhovuje vám kontaktní formulář?
Pošlete nám zprávu na info@macroconsulting.cz